piątek, 8 lipca 2011

KKcenterHK - nowa paczka!

 Dotarła do mnie nowa paczuszka z Hong Kongu! Tym razem od KKcenterHK dostałam więcej produktów niż ostatnio - chyba kwestia budowania zaufania :D. No i dostałam sporo produktów do wyboru ;). A co wybrałam?
Zestaw 10 par rzęs dość naturalnych - tym chętniej będę ich używać :)
Bardzo długie i gęste rzęsy - jedna para - mam już pomysł jak je wykorzystać :D
Zupełnie szalone i odlotowe rzęsy z piórek w kropeczki - urzekły mnie od pierwszego wejrzenia!
Nie spodziewałam się, że dostanę wszystkie wskazane przez siebie produkty, a tu taka niespodzianka! Paczka doszła w bardzo dobrym stanie jak na tak długą podróż. Wiem, że Katalina miała obiekcje wobec sposobu zamykania paczek, ale z tego co się orientuję to takie "listowe" paczki w Hong Kongu właśnie tak pakują, bo kiedyś dostałam produkt zamówiony przez Ebay z Hong Kongu również tak zapakowany... Na szczęście moja dotarła bez szwanku :). Aby Wam pokazać moje propozycje makijaży z tak odlotowymi rzęsami prawdopodobnie odbędzie się cała sesja zdjęciowa :D - nie mogę się doczekać!!!
Ten tydzień obfitował w paczki - jutro zobaczycie kolejną dostawę oraz... wieczorem ogłoszę wyniki GIVEAWAYa!!!

24 komentarze:

  1. WOW!!! świetne te pojedyncze rzęsy, już nie mogę się doczekać jak będą się prezentować na oczach :))

    Mi coś już nie chcą odpisywać na maile ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te różowoniebieskie bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te w kropeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te w kropeczki! ;)
    Oj też bym chciała takie otrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  5. super te w kropki, rzeczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze :) A jednak potrafią zrobić coś dobrze :P Hehehe. Miałam obiekcje, ale wiesz, gdzieś za granicą mogą sobie między sobą wysyłać paczki tak jak chcą. W naszych realiach koperta nie zaklejona to wabik na obce ręce. A tak na marginesie wątpię by sie ów sklep miał do mnie ponownie odezwać. Po tym jak napisałam w poprzedniej notce o uszkodzonych rzęsach nawet nie raczyli odpisać na mojego maila. Trochę to przykre i dziecinne z ich strony...

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzęsy w kropeczki są cudowne =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mega są! Szczególnie te na samym końcu!
    Już nie mogę się doczekać efektów sesji!

    Pozdrawiam ;)
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba dzięki Tobie skusze się na kupno rzęs;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  10. te w kropeczki są cudowne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne sa te rz ęsy w ogóle ! <33 3jak toz orbiłaś, że współrpacujesz aż z firmą z HongKongui ; o?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzęsiska! te naturalne... bomba, ciekawe jak wyglądają na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niesamowite rzesiska ! ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombowe są te rzęsy :) Już się ich nie mogę doczekać na Siulowych oczętah :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że kropeczki też Wam przypadły do gustu jak mnie :D, sama się nie mogę doczekać sesji, ale muszę najpierw mojego fotografa upolować na chwilę :)

    @Katalina - a to fakt ;) w Polsce nawet zaklejona koperta nie odstrasza a co dopiero taki sznureczek :)

    @TearDrop - sztuczne rzęsy to super sprawa, a KKcenterHK wysyła za darmo, a ceny też mają bardzo korzystne :) i dochodzi w sumie szybko - tak około 1,5 tygodnia :)

    @becomingbeauty - sami się odezwali - do wielu bloggerek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne są te rzęsiska:)

    OdpowiedzUsuń
  17. TE RZĘSY Z KROPECZKAMI SĄ ABSOLUTNIE CUUUUUUUUDOWNE, NORMALNIE OSZALAŁAM :D

    I proszę mi w takim razie wybaczyć Caps Locka ;P

    Czekam na zdjęcia sesji :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te rzęsy :) Czekam na zdjęcia na oku ::)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te kolorowe. Ale te drugie też muszą wyglądać fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jeszcze nigdy nie nosiłam sztucznych rzęs, ciekawe czy by mi pasowały:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są te rzęsy, u mnei zajakiś czas pojawi się ich recenzja

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, to czekam na makijaże z rzęsami w akcji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam ponownie! :)